10 mars 2009

Tisdag

Veckan går sakta men hittills rätt så säkert framåt i sin egna lilla takt. Tisdagar är en ganska så slapp dag för vår klass i skolan. Skönt säger jag bara.
Började med svenska, bild, matte, lunch, klassföreståndartid och sist och allra jobbigast, engelska.
När jag kom hem så gjorde jag lite på min samhällsläxa och sen åkte jag till stallet med min kära mormor. Red ut och galopptränade Cindy, som hade lite smådamp idag, som alla andra dagar.

Åkte hem från stallet runt 18.3o och tog en varm dusch. Jag är så himla trött på det här vädret just nu. Sveriges klimat kan ju bara gå och ta sig någon stans. Likadant SMHI som alltid lyckas skriva sina "små" fel i tidningen som förstör ens dag totalt. Fy skäms på dem.

Ikväll sitter jag bänkad framför "Den rätte för Rosing".

Skriver ett inlägg innan jag somnar, KYSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar