9 mars 2009

Time to say good night.

Nej usch på mig, nu måste jag få en liten blund i mina små ögon. Jag skriver imorgon igen, förhoppningsvis hinner jag kanske få in ett litet inlägg innan det bär iväg till skolan.
Ska också försöka hitta lite nytt på Bubbleroom att klicka hem till brevlådan, alltid lika trevligt.

För ett tag sen kom ju min pappa och hans tjej på att de äntligen skulle gifta sig, så jag och mina älskade småsystrar ska vara brudtärnor. Vi har köpt klänningarna på b-young. Hur fina som helst verkligen, nu gäller det bara att hitta dem på någon sida så att jag kan visa upp den för er här på bloggen. De är så himla söta att bruden själv ville ha en likadan, men det går ju inte :)

Jaja, nu ska jag sova en stund, innan jag måste upp och fixa till mitt eviga morgonrufs i håret.
Puss på ännu en seg måndag :)

Godnatt / Friiiiiiiiiiiiiiiiida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar