15 mars 2009

Massor med shopping

Mammsen drog upp mig tidigt ur sängen idag. Vi åkte till stallet och jag red Cindy, hon gick superbra på det nya bettfria tränset som jag köpte igår, hon var riktigt kul att rida på det också!
Molly följde med ut på de smutsiga grusvägarna, så hon fick ta en rejäl dusch när hon kom hem. Honungsschampoo och massor av tvål gjorde den lilla skitgrisen till en fin liten hund igen. Luktar gott gör hon också, den lilla rackaren :)

Vi åkte in till stan för att köpa skor, hittade ett par skitfina på skopunkten, som jag köpte :)
Gick in til Telenor direkt för att kolla var min mobil håller hus, lämnade in den för typ fyra veckor sen, den borde liksom komma tillbaka snart. Mycket riktigt, det kommer en helt ny likadan till mig på tisdag, härligt ! Sen gick vi omkring i massor med olika affärer, allt från sminkaffärer till hästbutiker. Kommer nog inte ihåg allting som jag fick idag riktigt, men lite jag jag försöka radda upp ;

* Jeans, 499 :-
* Långärmad svart tröja, 149 :-
* Diadem (eftersom mina går sönder hela tiden), 49 :-
* Bh, rosa med spets, 79.50 :-
* Trosor, 3 st rosa, 169 :-
* Himayalasten till hästen, 149 :-

och sen min älskade mobil förstås, som kommer på tisdag (aa)


PUSS PÅ DAGEN :)

1 kommentar:

  1. Jag har också fått en helt ny mobil! Dom e ju nått knasiga dom där mobilerna vi har:P

    SvaraRadera