26 maj 2009

Skoltrött & snart sommarlov!

Skönt att skolan snart är slut, äntligen har jag klarat av det första tio åren. Är precis klar med det allra sista arbetet som ska in, ett arbete om Antikens sju underverk, så imorgon ska jag redovisa för min klass. Hittade ett nytt program som jag lägger in alla inlägg på bloggen med hädanefter, riktigt bra, jag slipper logga in på bloggen, det sköter programmet helt av sig själv!

Åkte in till stan en liten sväng idag med min underbara Tim, vi åt på donken (som vanligt, hihi), och sen skulle jag försöka hitta någon liten present till min mamma, det är ju Mors dag på söndag allihopa om ni har missat det ! Tyvärr hittade jag ingen present så jag får leta vidare, kanske tar en sväng in på lördag, någonting måste ju mamsen ha :)

Nu ska jag försöka hitta bilder på min kära mor så att jag kan lägga ut ett litet inlägg om henne på söndag :)

Nu ska jag ringa till Tim, PUSS !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar