18 mars 2009

Vart tog fritiden vägen ?

Jag har ingen fritid. Det enda jag hinner med när jag kommer hem från stallet är att äta lite snabbt, duscha på 2 minuter och sen måste jag plugga sönder. Vad är det för liv egentligen? Inget alls. Jag är så himla skoltrött. Fyfan säger jag bara, trött på skiten nu!

Jag har kommit in på Thorén BS så nu känner jag iaf att jag är lite peppad att hålla kvar mina betyg, annars hade jag nog gett upp vid det här laget. Biologiarbetet är nästan klart, ska bara skriva lite till och sen ska jag äntligen lämna ifrån mig det till läraren och hoppas på det bästa.

Nu måste jag koppla av lite, är så himla stressad jämt. Och sen måste jag ju plugga historia också, suuuck. Massage skulle inte vara helt fel, jag får väl tvinga Tim.

Sov Gott, godnatt.

Kyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar