8 mars 2009

Ny blogg.


Nu blev jag trött på min gamla blogg och startar om på nytt. Den gamla blev helt enkelt bara tråkigt. Den här bloggen ska bli mer uppdaterad och aktuell. Jag lovar er.

Hela helgen har tillbringats med världens mest underbara person, Tim. I fredags tittade vi på Let´s Dance och sen sov jag hos honom, mysigt. På morgonen körde jag upp honom tidigt, redan vid åtta fick han dra sig upp. Vi åkte hem till Mantorp och han somnade en stund, innan det
var dags att åka upp till Cindyrella, min andra hälft. Vi åkte på dressyrtävling och det kändes skitbra när det var min tur att rida upp programet för domaren. Domaren och jag var överens och det blev en andraplats i klassen och en andraplats i Mantorpsryttarnas KM. Sen åkte vi hem och fixade hästen, åt mat och kollade på Melodifestivalen. Efter det var det bra skönt att sova hela natten kan jag lova er. Lyckad dag.

Söndagen spenderades med älsklingen till ungefär 17.oo när han åkte hem och jag åkte till stallet och red.

Kanal 5s nya satsning "Wipeout" var klockrent rakt igenom, även om jag bara såg halva, eftersom det krockade med klassikern Parlamentet, som jag bara inte kan missa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar